داده‌کاوان اندیشه برتر

حضور در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه در تاریخ ۵ اسفندماه توسط گروه پژوهشی صنعتی آریانا در مرکز همایش‌های رازی تهران گشایش یافت. این کنفرانس علاوه بر بخش‌های پژوهشی و آموزشی، دارای یک نمایشگاه تخصصی جانبی بود که شرکت داده‌کاوان نیز در آن مشارکت کرده و به ارائه راهکارهای مبتنی‌بر فناوری اطلاعات در حوزه مدیریت پروژه پرداخت.

داده‌کاوان در این نمایشگاه، ضمن ارائه خدمات و راهکارهای خویش، به معرفی محصول تخصصی خود در زمینه مدیریت سازمان و پروژه‌های سازمانی پرداخت و سامانه مدیریت پروژه و سازمان داده‌کاوان را ارائه نمود. این سامانه که سمین نام دارد، در قالب یک راهکار تحت‌وب قادر به برنامه‌ریزی، کنترل و مدیریت وظایف و پروژه‌های سازمانی در سطوح مختلف است. علاوه بر هسته مدیریت وظایف و پروژه، ماژول‌های مدیریت مالی، مدیریت منابع، مدیریت چابک و مدیریت ارتباط با مشتریان نیز از جمله قابلیت‌های دیگر این سامانه هستند.

مخاطبان داده‌کاوان در این نمایشگاه، متولیان پروژه و برنامه‌ریزی در سازمان‌های مختلف به‌ویژه سازمان‌های نرم پروژه‌محور و سازمان‌های مبتنی‌بر گردش وظایف بودند. سازمان‌های مالی، مشاوره‌ای، پیمانکاران، سازمان‌های فرهنگی و پژوهشی و … از جمله مخاطبان ما در این نمایشگاه بودند که توضیحات متنوع و دموی محصول به آنان ارائه شد.