به مرکز آموزش و پشتیبانی داده‌کاوان خوش آمدید!

همه آنچه می‌خواهید درباره نرم افزار مدیریت کار و مدیریت پروژه سمین بدانید، اینجاست!

خدمات مرکز آموزش داده‌کاوان

مستندات، پایگاه دانش، راهنمای پیاده‌سازی و فیلم‌های آموزشی یک‌جا برای شما آماده شده است:

مستندات آموزشی

همه مستندات آموزشی و راهنمای سمین را با جزئیات و توضیحات جامع در اینجا برای شما فراهم کرده‌ایم.

پایگاه دانش سمین  

راه‌اندازی سریع

برای یک شروع سریع، می‌توانید بسته راهنمای شروع ما را مطالعه کنید و تنظیمات و روال‌های اولیه را بیاموزید.

اینجا را کلیک کنید   

سوالات متداول (FAQ)

قبلا به بسیاری از پرسش‌های متداول درباره نرم افزار سمین پاسخ داده‌ایم. کافی است نگاهی بیاندازید!

پرسش‌های متداول   

پشتیبانی ما

اگر کاربر فعلی سمین هستید، سامانه پشتیبانی داده‌کاوان آماده طرح درخواست‌ها یا پرسش‌های شما است.

ورود به پورتال پشتیبانی  

پست‌های تازه

آخرین پست‌های پایگاه دانش سمین را اینجا بیابید:

پرسش‌های خیلی متداول!

چهار پرسش کلیدی که همیشه از ما می‌پرسید:

نرم افزار سمین کجا نصب می‌شود؟

برای ارائه نرم افزار سمین، ما دو مدل را پیشنهاد می‌دهیم:

  1. نصب روی سروهای مشتری
  2. پشتیبانی مجازی روی ابر داده‌کاوان

حالت اول مناسب سازمان‌ها یا شرکت‌های بزرگی است که زیرساخت سرور و فضای نگهداری دیتا دارند. در این حالت، شما یک لایسنس دائمی از شرکت داده‌کاوان خریداری می‌کنید.

حالت دوم مناسب شرکت‌های کوچک یا سازمان‌هایی است که به هر علت، نمی‌خواهند درگیر نصب، نگهداری و پشتیبانی سخت‌افزاری شوند.

اطلاعات قبلی خود را چگونه به سمین وارد کنیم؟

به طور پیش‌فرض قابلیت درون‌ریزی فایل‌ها با فرمت csv و xml در نسخه کامل نرم‌افزار سمین وجود دارد. همچنین کارها و پروژه‌ها را می‌توان از فایل‌های خروجی نرم‌افزارهایی همچون MSP، اکسل، Jira و Asana به طور مستقیم وارد کرد. قابلیت درون‌ریزی داده‌ها از دیتابیس‌های مختلف توسط تیم پشتیبانی سمین وجود دارد. افزون‌بر همه اینها، با بهره‌گیری از وب‌سرویس‌های سمین، می‌توانید یک رابطه مستمر و آنلاین برای تبادل داده بین نرم‌افزارهای فعلی سازمان خود و نرم‌افزار سمین ایجاد کنید.

آیا سایر نرم افزارهای سازمان را می‌توان با سمین یکپارچه کرد؟

بله، با قدرت!

ما با ارائه وب سرویس های سمین و پیاده‌سازی Rest API برای تبادل داده‌ها، بستر کارا و منسجمی را برای تبادل داده‌ها بین سمین و دیگر نرم‌افزارهای موازی آن در شرکت یا سازمان شما فراهم کرده‌ایم. مستندات وب سرویس های سمین آماده است و نیز تیم پشتیبانی ما از یکپارچه‌سازی سمین با دیگر سامانه‌های شما استقبال می‌کند.

پشتیبانی سمین و پیاده سازی آن چطور است؟

ما معتقدیم که یک نرم افزار سازمانی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی فقط یک طرف سکه است! طرف دیگر، پیاده‌سازی و پشتیبانی موفق آن نرم‌افزار در سازمان یا شرکت مخاطب است. در نرم‌افزار تحت وب سمین، همین رویکرد را پیشنهاد می‌کنیم. ما با تحلیل کسب و کار، پروژه‌ها، فرآیندها و گردش‌های کاری و گزارش‌های موردنیاز سازمان، سناریوهای پیشنهادی خود را در استقرار سمین عرضه می‌کنیم.

کارشناسان پشتیبانی ما پاسخ‌گوی شما هستند

اگر پرسش یا ابهامی دارید که پاسخ آن را پیدا نکرده‌اید، می‌توانید خیلی سریع از ما بپرسید: