داده‌کاوان اندیشه برتر

بسته جانبی سمین

سیستم مدیریت منابع و تیم‌ها

بسته جامع مدیریت منابع و مدیریت تیم ها، تکمیل‌کننده هسته اصلی نرم افزار مدیریت پروژه و فرآیند سمین است. این سیستم با کمک تخصیص منابع و افراد، تقویم جلسات، رزرو منابع و دیگر ویژگی‌ها خود، یک ابزار کارا در زمینه مدیریت سازمان‌ها و تیم‌ها خواهد بود.

سیستم مدیریت منابع و تیم‌ها سیستم مدیریت منابع و تیم‌ها
مدیریت منابع انسانی
Human Resource Management

مدیریت منابع انسانی

این زیرسیستم از مدیریت منابع و تیم‌ها در بستر هسته اصلی نرم افزار مدیریت کسب و کار سمین، به زمان بندی و مدیریت تخصیص کار به افراد و تیم ها می‌پردازد. این بخش از سامانه با درنظرگرفتن زمان برآوردی برای کارها (در پروژه یا واحد سازمانی) و میزان زمان در دسترس برای افراد به متوازن کردن و تسطیح منابع کمک می‌کند.

  • مدیریت و کنترل زمان منابع تجدیدپذیر (نیروی انسانی، تجهیزات و غیره)
  • متوازن‌سازی حجم کاری با تخصیص و تسطیح منابع (Resource Leveling)
  • یکپارچگی با سیستم حضور و غیاب و لحاظ کردن ایام تعظیل و مرخصی
  • امکان به‌روزرسانی آنلاین و یکپارچه با قابلیت Drag & Drop
  • نمایش کار برنامه‌ریزی شده نسبت به ظرفیت موجود
سیستم حضور و غیاب
Attendances

سیستم حضور و غیاب

در سیستم حضور و غیاب از نرم افزار مدیریت سازمان سمین، هر یک از کارمندان می‌توانند برنامه حضور خود را در صفحه تقویم شخصی اعلام کنند. مدیران نیز برنامه حضور و غیاب کارمندان را مشاهده کرده و می توانند آن را تایید یا رد کنند. این سیستم به‌صورت یکپارچه با سایر اجزای نرم‌افزار - به‌ویژه با تخصیص منابع - طراحی شده است.

  • قابلیت تعریف تقویم کاری برای کاربران متناسب با شرایط هر فرد
  • برگه حضوروغیاب بر اساس کاربران در سازمان، آمار کلی یا تقویم کاری
  • امکان حضور و غیاب هوشمند و آنلاین از طریق IP کاربر
  • قابلیت گزارش گیری از روند حضور کاربران در سامانه
  • تعریف شرایط مختلف نظیر مرخصی، تعطیلات، دورکاری و ...
تقویم جلسات
Meeting Calendar

تقویم جلسات

این پلاگین از نرم افزار آنلاین مدیریت کسب و کار سمین در راستای مدیریت جلسات  و زمانبندی شخصی و سازمان طراحی شده است. افزونه تقویم جلسات کمک می‌کند که جلسه های سازمان براساس زمان‌های ممکن افراد برنامه‌ریزی شده و به اطلاع آنها برسد. همچنین در زمینه مدیریت زمان کمک شایانی به پروژه ها و واحدها خواهد کرد.

  • تعریف جلسه با زمان، اولویت، مکان جلسه، پروژه، محرمانگی و تکرارپذیری
  •  مدیریت زمان های شخصی برای کاربران و برنامه‌ریزی زمان‌های خالی
  • بررسی در دسترس بودن اتاق جلسات و رزرو آن
  • ارسال دعوتنامه از طریق ایمیل با قابلیت تایید یا رد زمان جلسه
  • یکپارچگی با تقویم Google یا Outlook و گرفتن خروجی iCalendar
رزرو منابع
Resource Availabilities & Reservation

رزرو منابع

افزونه رزرو منابع در سیستم مدیریت منابع سمین به بررسی در دسترس بودن منابع اشتراکی سازمان و رزرو آنها کمک می‌کند. هر سازمان می‌تواند منابع اشتراکی مختلفی مانند تجهیزات، ماشین‌آلات، مشاورین، مکان ها (اتاق‌ها، کارگاه‌ها و ...) و ... داشته باشد که اشتراک‌گذاری آنها بین افراد و تیمهای مختلف شرکت از طریق این افزونه ممکن خواهد شد.

  • تعریف منابع اشتراکی و زمان شروع و پایان آنها در روز
  • امکان رزرو منابع برای ساعت و روز مشخص از طریق جدول رزرو منبع
  • امکان دسته‌بندی منابع به‌طور نامحدود
  • متناسب رزرو تجهیزات یا مکان ها در سازمان ها
  • کنترل دسترسی به رزرو منابع بر اساس نقش افراد
اطلاعات بیشتر درباره سمین

اطلاعات بیشتر درباره سمین

اگر هنوز به اطلاعات بیشتری درباره سمین و سیستم مدیریت منابع و تیم ها نیاز دارید، می‌توانید به مرکز آموزش و راهنمایی داده‌کاوان مراجعه کنید یا از مشاوره کارشناسان پشتیبانی سمین با شماره تلفن ۸۸۹۲۲۹۲۶ استفاده کنید.

مرکز راهنمایی و پشتیبانی داده‌کاوان
اطلاعات بیشتر درباره سمین
اطلاعات بیشتر درباره سمین