داده‌کاوان اندیشه برتر

پنجاه هزار دانشجوی جدید به کاربران سامانه سماد می‌پیوندند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

در آستانه سال جدید تحصیلی نزدیک به پنجاه هزار دانشجو به کاربران سماد (سامانه مدیریت امور دانشجویی) داده‌کاوان می‌پیوندند. در تابستان ۱۳۹۷، فصل درخشان دیگری در کارنامه داده‌کاوان ثبت شد و دانشگاه‌های تازه‌ای به مشتریان داده‌کاوان افزوده شدند تا مهر تایید دیگری بر کیفیت این محصول از شرکت داده‌کاوان اندیشه برتر باشد. در همین راستا دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه الزهرا، دانشگاه هنر، دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه به بهره‌برداران این سامانه افزوده می‌شوند تا در کنار دانشگاه‌های معتبر دیگری همچون دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، علم‌وصنعت، شهیدبهشتی، خواجه‌نصیر، تبریز، ارومیه و … که مشتریان پیشین داده‌کاوان بوده و هستند، از فناوری اطلاعات با راهکار ایرانی داده‌کاوان بهره‌مند گردند.

مدیریت دانشگاهی – به ویژه مدیریت امور دانشجویی – یک مدیریت پر تنش و حساس است که دانشگاه‌های بزرگ و کوچک را به سمت بهره‌مندی از راهکارهای پایدار در حوزه فناوری اطلاعات سوق می‌دهد. طی این سال‌ها، راهکارهای فناوری اطلاعات شرکت داده‌کاوان اندیشه برتر تجربه خود را در حوزه مدیریت امور دانشجویی پس داده است و از این روی به سرمایه‌گذاری امن و پایداری برای دانشگاه‌های مختلف تبدیل شده است تا جایی‌که با افزوده شدن دانشگاه‌های مذکور، دانشجویان بسیاری می‌توانند طعم بهره‌مندی از فناوری‌های داده‌کاوان را بچشند.

اگرچه محصول سماد داده‌کاوان به یک راهکار جامع در مدیریت دانشجویی تبدیل شده است اما مسیر توسعه و گسترش خویش را طی می‌کند. در آستانه سال تحصیلی جدید، از طراحی کاربری تازه این محصول به‌همراه قابلیت‌های جدید متناسب با نیازهای دانشجویان رونمایی می‌شود تا چهره‌ای امروزی‌تر از سماد به جامعه دانشگاهی کشور معرفی گردد.

سماد، راهکاری است که تغذیه دانشجویی، مدیریت امور خوابگاه، کنترل تردد، مدیریت تسهیلات رفاهی و تسویه حساب را به نحوه‌ای مطلوب پوشش می‌دهد. توضیحات مربوط به این سامانه در اینجا تشریح شده است.