داده‌کاوان اندیشه برتر

انتشار نسخه جدید سمین: نگاهی نو به مدیریت همزمان فرآیندها و پروژه‌ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

تازه‌ترین نسخه از نرم‌افزار آنلاین مدیریت یکپارچه کسب و کار سمین منتشر شد. این نسخه پس از طی مراحل فنی خود در زمستان سال ۱۳۹۸، در بهار امسال مورد ارزیابی تکنولوژیکی و عملکردی قرار گرفت تا در نهایت در تابستان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

سمین یا سامانه مدیریت یکپارچه سازمان، یک نرم‌افزار تحت وب متناسب سازمان‌های متوسط و بزرگ است که با قابلیت‌هایی نظیر مدیریت کارها، مدیریت فرآیندها، مدیریت پروژه، کنترل و مدیریت منابع و تیم، مدیریت بودجه و مدیریت مالی، مدیریت پروژه چابک و مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهکار جامع برای سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی است.

تیم فنی سمین، با درنظرگرفتن نیاز سازمان ها و کسب و کارهای ایرانی در حوزه مدیریت فرآیندها، کنترل پروژه و مدیریت منابع و ارتباط با مشتریان، ورژن جدید سمین را توسعه داده‌اند. این نسخه توسعه‌یافته، با هدف تسهیل کاربری و افزوده‌شدن امکانات و قابلیت‌های جدید موردانتظار کاربران در حوزه‌های مختلف مدیریت کسب و کار است.

گزارش ها و داشبوردهای مدیریتی و هوش تجاری در نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار سمین
نمایی از داشبورد یا پیشخوان کاربر در نرم افزار آنلاین مدیریت کسب و کار سمین

در نسخه جدید سمین، علاوه بر تغییر در رابط کاربری نرم‌افزار، ویژگی‌های عملکردی و ظاهری مختلفی در داشبوردها، گزارش‌ها، نمودار گانت چارت، تعریف و گردش کارها، فرم ساز و دیگر موارد به آن افزوده شده است. افزون‌بر این امکانات، افزونه‌های جدیدی همچون تقویم جلسات و مدیریت ارزش کسب‌شده نیز افزوده شده یا در نگارش‌های پیش‌روی آن افزوده خواهد شد. برای آشنایی با ویژگی‌های جدید سمین می‌توایند به مرکز راهنمای داده‌کاوان یا معرفی آن در اینجا مراجعه کنید.