داده‌کاوان اندیشه برتر

راه‌اندازی مجله داده‌کاوان: دریچه‌ای به سوی فناوری اطلاعات در کسب و کار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

در آستانه سال نو، تیم ارتباطات و توسعه کسب و کار داده‌کاوان، وبلاگ این شرکت را با عنوان مجله داده کاوان راه اندازی کرد. این اقدام در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی ما و همچنین شناساندن ظرفیت ها و ویژگی های محصولات و خدمات شرکت است.

در حال حاضر مجله داده کاوان در چهار حوزه به انتشار محتوا می پردازد. حوزه اول مدیریت کسب و کار است که در آن راهکارهای مدیریت و برنامه ریزی سازمان ها و شرکت ها مبتنی بر زیرساخت ها و ابزارهای فناوری اطلاعات معرفی می شوند. حوزه دوم مربوط به مدیریت پروژه است که در آن تلاش می شود ابعاد نرم افزاری و عملکردی کنترل پروژه و مدیریت تیم های پروژه بررسی گردد. بخش دیگر مجله داده کاوان به معرفی و تبیین راهکارها و دستاوردهای شرکت داده کاوان در تجربه کار با مشتریان مختلف می پردازد. این بخش همچنین شامل راه حل های این شرکت به ویژه در حوزه مدیریت تیم ها و وظایف سازمانی با استفاده از نرم افزار آنلاین سمین است. علاوه بر این حوزه‌ها، راهکارها و راه‌حل‌های فنی و تکنولوژیکی تیم فنی داده‌کاوان در بخش فناوری مجله داده‌کاوان ارائه می‌شود.

برای ارتباط با مجله داده‌کاوان می توانید از صفحه ارتباط با ما در سایت استفاده کنید. نظرات شما در بهبود و توسعه محتوای این وبلاگ موثر خواهد بود.