• خانه
  • درباره ما
  • همکاری با داده‌کاوان

همکاری با داده‌کاوان

نگاه داده‌کاوان برخاسته از رویکرد سرمایه انسانی است. ما به افراد داده‌کاوان، نگاه منبع یا کارمند نداریم بلکه گمان می‌کنیم هر فرد سرمایه‌ای است که موفقیت داده‌کاوان را تضمین می‌کند. از این روی، ساختار سازمانی داده‌کاوان مبتنی‌بر یک ساختار سازمانی چابک و یکپارچه طراحی شده تا تبلور سرمایه‌های انسانی ما مضاعف گردد. ما علاوه بر جنبه‌های خبرگی در سرمایه‌های انسانی‌مان، بر هویت انسانی، کار تیمی و ارزش‌های دینی و اخلاقی پای‌بندیم.
اگر با رویکرد ما موافقید و می‌توانید در یکی از زمینه‌های زیر داده‌کاوان را یاری کنید، باید اعتراف کنیم که ما مدت‌هاست که به دنبال شما هستیم! درنگ نکنید و با ما در ارتباط باشید:

متخصص پشتیبانی نرم‌افزار

ما در واحد پشتیبانی نرم‌افزاری خود، با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی در تعامل هستیم. در این تعامل، متخصصان و کارشناسان پشتیبانی نقش کلیدی ایفا می‌کنند. اگر گمان می‌کنید، ویژگی‌های زیر را برای همکاری با داده‌کاوان به‌عنوان متخصص پشتیبانی نرم‌افزاری دارید، لطفا فرم پیشنهاد همکاری را در پایین همین صفحه تکمیل فرمایید.
  • تجربه فعالیت به عنوان پشتیبان نرم افزار
  • شناخت کافی از فناوری اطلاعات
  • امکان ایجاد ارتباط موثر با مشتریان
  • خلاق، صبور، باهوش و با روابط عمومی بالا

کارشناس فروش و CRM

فروش، پیشانی عملیاتی داده‌کاوان به‌منظور توسعه بازار است. در این بین، ارتباط با مشتریان و پیگیری فرآیندهای درآمدزا برای شرکت، برعهده کارشناسان فروش و ارتباط با مشتری است. اگر گمان می‌کنید که ویژگی‌های زیر را دارید، بی‌درنگ فرم پیشنهاد همکاری را در پایین همین صفحه تکمیل فرمایید.
  • آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه
  • سابقه کار: حداقل به میزان ۲ سال
  • روابط اجتماعی حرفه‌ای، کلاس عملکردی بالا و ظاهر آراسته
  • آشنایی با مباحث فروش و ارتباط با مشتریان
  • توانایی کار تیمی و گروهی
  • علاقمند به یادگیری مباحث جدید (به‌ویژه در زمینه فناوری اطلاعات)
  • خلاق، صبور و باهوش

کارشناس بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری

گستره خدمات داده‌کاوان و ماهیت فناورانه آنها، زمینه مناسبی را برای بازاریابی در فضای حقیقی و فضای مجازی فراهم ساخته است. ما در حال تلاش هستیم تا دیجیتال مارکتینگ و مدیریت محتوای خویش را در کنار سایر رویکردهای توسعه بازار داده‌کاوان به شیوه‌ای مؤثر مدیریت کنیم. ویژگی‌های فردی که می‌تواند سرمایه انسانی ما را در این حوزه ارتقا بخشد به شرح زیر است:
  • حضور در نمایشگاه‌های مرتبط و تلاش برای توسعه بازار
  • برقراری ارتباط مؤثر، مستمر و سازنده با مشتریان فعلی
  • آشنایی با رویکردها و روش‌های بازاریابی دیجیتال
  • روابط عمومی بالا و آشنایی با چارچوب‌های اداری
  • توانمندی در طراحی و تولید محتوا (آشنایی با گرافیک امتیاز محسوب می‌شود)
  • فعال، خلاق و دارای روحیه کار تیمی
  • دارا بودن تجربه کار مرتبط