داده‌کاوان اندیشه برتر

هسته اصلی نرم افزار سمین

نرم افزار مدیریت پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه بخشی از هسته نرم افزار آنلاین سمین، را تشکیل داده است. این بخش متناسب با ادبیات مدیریت پروژه و به‌وسیله ابزارهای مختلف به کنترل پروژه آنلاین و مدیریت تیم ها و کارها کمک می کند.

نرم افزار مدیریت پروژه نرم افزار مدیریت پروژه
گانت چارت نرم افزار مدیریت پروژه
Gantt Chart

گانت چارت نرم افزار مدیریت پروژه

نمودار گانت پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین سمین به شما کمک می‌کند تا روند فعالیت های پروژه را به صورت لحظه‌ای پیگیری کنید. گانت چارت یک ابزار مناسب برای بصری‌سازی روابط بین فعالیت ها و زمان بندی کارهای پروژه است. یکپارچگی این نمودار با سایر ماژول‌ها و بخش‌های نرم افزار سمین، تعامل کاربر را افزایش می دهد.

  • ایجاد و نمایش انواع رابطه بین فعالیت ها مانند FS، FF، SF و SS
  • محاسبه مسیر بحرانی و نمایش مایلستون های پروژه
  • کنترل و مشاهده خطوط مبنا یا Baselines
  • به‌روزرسانی خودکار با جابه‌جایی فعالیت‌ها از طریق Drag & Drop
  • ساخت گزارش های دلخواه با امکان فیلترکردن و خروجی های قابل چاپ
ساختار شکست کار (WBS)
Work Breakdown Structure (WBS)

ساختار شکست کار (WBS)

ساختار شکست کار یا WBS پروژه در نرم افزار سمین به صورت تعاملی، پویا و جامع طراحی شده است. بسیاری از کارهایی که روی فعالیت های پروژه و شکست پروژه ها و زیرپروژه ها انجام می دهید را می توانید در یک نمای بصری روی فضای ساختار شکست کار پیاده‌سازی کنید. با به‌روزرسانی ساختار شکست کار، همه پروژه یا پروژه ها به‌طور خودکار به روز می‌شود.

  • امکان به‌روزرسانی با Drag & به صورت پویا و یکپارچه با دیگر ماژول‌ها
  • قابلیت نمایش کلیه پروژه ها و کارها در یک نما
  • قابلیت نمایش موارد تکمیلی نظیر افراد درگیر یا درصد پیشرفت
  • استفاده از رنگ بندی برای تمایز در فرآیندها
  • امکان تعریف تعداد سطوح نامحدود برای پروژه ها و کارها
مایلستون و خطوط مبنا
Milestone & Baseline

مایلستون و خطوط مبنا

تیم توسعه نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه سمین، با درک نیازهای حوزه کنترل پروژه در سازمان‌ها و پروژه‌های گوناگون، دو ابزار متداول مایلستون (milestone) و خط مبنا (baseline) را برای مدیریت بهتر زمان‌بندی و عملکرد پروژه فراهم آورده است. این دو افزونه، در داشبورد پروژه و نیز در گانت چارت سمین قابل دسترسی و استفاده است.

  • امکان ایجاد مایلستون و خطوط مبنا به تعداد نامحدود
  • مدیریت مایلستون ها در سطح درخت پروژه و سلسله مراتب پروژه ها
  • نمایش Baseline ها روی گانت چارت
  • تعیین زمان سررسید و بستن خودکار مایلستون‌های تکمیل شده
  • امکان گزارش گیری از مایلستون ها
پیگیری و مدیریت زمان
Time Tracking

پیگیری و مدیریت زمان

بخش پیگیری زمان از نرم افزار مدیریت پروژه سمین به شما این امکان را می‌دهد که زمان برآوردی و ثبت زمان را برای هریک از پروژه ها و کارها دنبال کنید. این قابلیت، امکان تأثیرگذاری بر پیشرفت پروژه، حقوق و دستمزد تیم پروژه یا سازمان و سنجش عملکرد افراد را دارد. مدیریت زمان یک بسته پایدار و یکپارچه با هسته اصلی در نرم افزار آنلاین مدیریت پروژه سمین است.

  • برآورد زمان برای هریک از کارهای پروژه
  • امکان ثبت زمان به‌صورت خودکار یا دستی
  • یکپارچگی ثبت زمان با تقویم کاری کاربر
  • وجود تایم شیت برای سهولت در زمان بندی و ثبت زمان کاربران
  • پیگیری و گزارش‌گیری زمان به تفکیک پروژه، مایلستون، کار و کاربر
تقویم و تاریخ شمسی پروژه
Persian Calendar

تقویم و تاریخ شمسی پروژه

با توجه به ضرورت استفاده از تقویم شمسی و زبان فارسی برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در حوزه مدیریت و کنترل پروژه، نرم افزار مدیریت پروژه سمین این قابلیت را فراهم ساخته است. همه تاریخ ها در نقاط مختلف نرم افزار مثل گزارش ها، کارها، پروژه پروژه‌ها، داشبوردها و تقویم ها می تواند شمسی و فارسی باشد.

  • پشتیبانی کامل از تقویم شمسی پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه
  • گانت چارت شمسی و فارسی به همراه مایلستون های شمسی
  • پشتیبانی از تقویم میلادی و زبان انگلیسی به‌صورت جایگزین
  • گزارش پروژه شمسی و فارسی به همراه خروجی اکسل با تاریخ های شمسی
مدیریت اسناد پروژه
Documents

مدیریت اسناد پروژه

پلاگین مدیریت اسناد، یک راه‌حل کاربردی برای مدیریت نسخه های اسناد پروژه، به روز رسانی سندهای مختلف در کارهای پروژه و به‌اشتراک‌گذاری و ویرایش آنلاین آنها است. با این بخش از هسته اصلی نرم افزار مدیریت پروژه سمین، بسیاری از دغدغه‌ها برای مدیریت اسناد پروژه و سازمان به حداقل خواهد رسید.

  • تشکیل کتابخانه اسناد پروژه و پیوست کارها
  • قابلیت نسخه بندی یا Versioning روی اسناد
  • به‌روزرسانی و ویرایش اسناد به‌طور آنلاین مبتنی‌بر پروتکل webdav
  • قابلیت دسته‌بندی سند های پروژه
  • کنترل دسترسی نقش ها در مشاهده یا ویرایش و حذف اسناد
گزارش و داشبوردهای مدیریتی پروژه
Reports & Dashboard

گزارش و داشبوردهای مدیریتی پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین سمین با تاکید بر تحت وب بودن خود، امکان پیاده سازی داشبوردهای پروژه و داشبوردهای شخصی را به صورت آنلاین و لحظه‌ای فراهم کرده است. علاوه‌براین، بهره‌مندی از قالب های مختلف گزارش‌گیری در پروژه و ساخت خروجی گزارش ها در قالب های pdf و اکسل از جمله ویژگی های دیگر آن است.

  • ساخت داشبوردهای پروژه دلخواه به صورت پویا و آنلاین
  • گزارش گیری تحت وب با قابلیت فیلتر پیش فرض یا مورد علاقه
  • انواع نمودار (عقربه‌ای، دایره‌ای، خطی و میله‌ای) و جدول (سطری، ماتریسی)
  • امکان گرفتن خروجی در قالب های pdf ، xlsx ، csv و xml
  • خروجی چاپی در قالب سازمانی به همراه لوگوی شرکت و سایر عناصر
مدیریت دانش پروژه
Project Knowledge Management

مدیریت دانش پروژه

خروجی یک پروژه ـ علاوه بر تحویل‌دادنی‌های آن - می‌تواند اسناد و دانش کسب‌شده یا تولیدشده در پروژه باشد. با همین نگاه، نرم افزار مدیریت پروژه سمین بخش مدیریت دانش پروژه را با افزونه‌های پایگاه دانش و ویکی یا دانشنامه پروژه راه‌اندازی کرده است. این بخش‌ها به شما در حفظ و اشتراک دانش پروژه یاری می‌رساند.

  • ایجاد پایگاه دانش و پست های دانشی پروژه
  • امکان دسته بندی دانش پروژه و برچسب زدن به آنها
  • قابلیت فیلترکردن و ساخت گزارش از دانش پروژه
  • ایجاد دانش‌نامه (Wiki) برای هر پروژه شبیه به ساختار ویکی پدیا
  • قابلیت ثبت نسخه ها و سابقه دانش پروژه و مقایسه آنها
اطلاعات بیشتر درباره سمین

اطلاعات بیشتر درباره سمین

اگر هنوز به اطلاعات بیشتری درباره سمین و نرم افزار مدیریت پروژه ما نیاز دارید، می‌توانید به مرکز آموزش و راهنمایی داده‌کاوان مراجعه کنید یا از مشاوره کارشناسان پشتیبانی سمین با شماره تلفن ۸۸۹۲۲۹۲۶ استفاده کنید.

مرکز راهنمایی و پشتیبانی داده‌کاوان
اطلاعات بیشتر درباره سمین
اطلاعات بیشتر درباره سمین