• صفحه نخست
  • سامانه مدیریت پروژه
  • راهنمای کاربران سامانه
  • پیگیری زمان
  • گزارش زمان‌های ثبت شده

گزارش زمان‌های ثبت شده

گزارش از زمان‌های ثبت شده به دو حالت کلی در دسترس هستند. حالت اول مربوط به زمان‌های ثبت شده در پروژه‌ها می‌باشد و حالت دوم مربوط به زمان‌های ثبت شده کاربران (مستقل از پروژه) می‌باشد. در هر دو روش امکانات مشابهی وجود دارد با این تفاوت که در قسمت پروژه‌ها فیلتر مربوط به پروژه نیز فعال است. برای دسترسی به امکانات این قسمت برای پروژه‌ها باید به تب زمان‌های صرف شده در پروژه‌ی مربوطه و برای کاربران به قسمت بیشتر و زمان‌های اظهار شده رفت. پس از ورود به صفحه‌ی زمان‌های ثبت شده سه تب وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک پرداخته می‌شود.

جزئیات

در این زبانه، لیستی از ثبت زمان‌ها را در یک دوره مشخص دریافت می‌کنید. این لیست جدولی با تیترهای قابل مرتب شدن را نشان می‌دهد. (همه در کنار ستون نظرات). در بالای لیست، جمع ساعت‌ها نشان داده می‌شود. لینک کارها و پروژه‌ها در این لیست به صفحات گزارش برای پروژه‌ها و کارهای مربوط اشاره می‌کند. در سمت چپ آیکون‌هایی وجود دارند که امکان ویرایش و حذف زمان‌های ثبت شده را برای شما فراهم می‌کند. (البته کاربران باید دسترسی دیدن این آیکون را داشته باشند). 
سطرهای لیست را با انتخاب چک لیست درسمت راست ستون و یا با کلیک کردن بر روی هر سطر می‌توان انتخاب کرد. (شما همچنین می‌توانید کلید CTRL را نگه دارید تا بیشتر از یک سطر را انتخاب کنید). با راست کلیک کردن بر روی سطرها، منوی کشویی باز می‌شود. با استفاده از منوی کشویی می‌توانید به‌صورت یک جا، ثبت زمان داشته باشید و همچنین چندین ثبت زمان را هم به‌صورت یک جا تغییر دهید.

time report2

گزارش

آیتم جزییات، ستون گزارش را مشخص می‌کند. برای مثال گزارش زمان از سال‌ها، ماه‌ها، هفته‌ها و روزها در ستون‌ها پشتیبانی می‌کند. افزودن یک آیتم بسیار جالب است چون امکان انتخاب گروه‌بندی را به شما می‌دهد. بنابراین در تصویر ‌زیر، اولین گروه‌بندی اعضا و دومین فعالیت است. گروه بندی باید به همان ترتیب در گزارش ظاهر شود.

time report1

تایم شیت

در این تب، تایم شیت فرد در هقته‌ی اخیر نمایش داده می‌شود.

برچسب ها: ثبت زمان, گزارش